Vážení zákazníci od 24.8. do 2.9. jsme v Praze na festivalu Letní Letná. Klidně se za námi stavte. Všechny objednávky uskutečněné v tomto termínu budeme odesílat od úterý 3.9. Děkujeme za pochopení

Vrátenie či výmena tovaru

Nesedí Vám farba zakúpeného tovaru, alebo snáď dĺžka akrobatické šály? Nech je dôvod akýkoľvek, tak zásielku môžete vrátiť alebo treba vymeniť behom 14tich dní od prijatia zásielky.

Sú 3 možnosti, ako nám môžete zásielku vrátiť.

PRAVIDLÁ pre všetky 3 možnosti:

Tovar vracajte vždy v pôvodnom stave, pokiaľ bude akokoľvek poškodený alebo špinavý, budeme nútení z vrátenej čiastky strhnúť poplatok za spôsobenú škodu. V prípade výmeny tovaru Vám bude pred odoslaním zaslaná faktúra s vyčíslením spôsobenej škody alebo zásielku odošleme na dobierku s čiastkou, zodpovedajúcou spôsobenej škode. O tejto skutočnosti budete, vždy informovaní vopred telefonicky alebo emailom.

Zásielku viditeľne označte, že ide o vratku vrátane čísla objednávky.

1 / zásielkovňou so štítkom

Napíšte nám, najlepšie ako odpoveď na potvrdenie o objednávke, môžete uviesť čo sa deje a prečo zásielku vraciate a my Vám pošleme obratom štítok na podanie zásielky na akejkoľvek pobočke firmy Zásielkovňa, ktorá prijíma zásielky. Ak Vaša pobočka zásielkovne prijíma zásielky zistíte tu: https://www.packeta.sk/pobocky/ následne štítok vytlačíte a nalepíte na balíček a zanesiete na pobočku.

2 / zásielkovnú bez štítku

Táto varianta je veľmi podobná prvá, tovar zabalíte, obsahom musí byť kópia faktúry alebo aspoň číslo objednávky, pokiaľ sa tak nestane nebudeme schopní správne identifikovať zásielku, a vrátenie peňazí prípadne výmena tovaru sa môže skomplikovať.
Zásielku môžete zaniesť do akejkoľvek zásielkovne, ktorá prijíma balíčky, kde poviete toto číslo: 90133681. A tým končí celý proces vrátenia.

3 / vlastnou voľbou dopravy

Posledná možnosť je zásielku poslať priamo na našu adresu. Michal Fridrich, Kamechy 12, Brno, 63500, Česká Republika. Zásielku viditeľne označte, že sa jedná o vratku + číslo objednávky. V tomto prípade hradí poštovné zákazník.

V tomto prípade, určite zásielku neposielajte na dobierku takýto balík nepreberieme.